בית במושב בסגנון מודרני
תיאור כללי (60, 59) הבית מתוכנן עבור משפחה עם שלושה ילדים בני-עשרה וכלבים המהווים חלק מן המשפחה. חלומם הוא לגור בבית במפלס אחד עם קשר חזק לחצר. לכל אחד מבני הזוג חזון שונה לגבי אופי הבית והדגשים הרצויים, והיה צורך למצוא את עמק השווה בין השאיפה לפשטות וצניעות ושמירה על מגבלות תקציב חמורות מחד, ורצון להדר ושאר רוח, בעיקר בשטחים הציבוריים, מאידך.
 
נתוני הבית: מגרש - 2,900 מ"ר; שטח בנוי - 205 מ"ר
הלקוח: משפחה עם שלושה ילדים מתבגרים
סטטוס: בתכנון
המגרש הגדול במושב אפשר תכנון בקומה אחת עם גישה ישירה לחצר ממקומות רבים בבית. הכניסה הראשית עוברת דרך פטיו פנימי המדגיש את הפרטיות ומשרה אוירה שלווה עם הכניסה לבית. הנחייה מפורשת להפרדה מוחלטת של אגף ההורים מאגף הילדים בני העשרה יצרה שני אגפים ברורים, וביניהם האזור הציבורי המשותף. לבקשת בעלת הבית - המטבח חצי סגור ללא קשר עיין עם חדר המגורים. דגש רב הושם על חדר שירות מרכזי הממלא כמה וכמה תפקידים. חדר המגורים ופינת האוכל נפתחים למרפסת אחורית רחבת ידיים, אך גם לסוויטת ההורים יש מרפסת פרטית משלה. חדר השירות והמטבח נפתחים לחצר משק, וגישה ישירה מהרכב לאזור השירות מקלה את ההתנהלות והתפקוד היומיומי.

הסגנון המודרני שבחרו בעלי הבית מקבל גיוון ועניין  בעזרת חיפוי אבן העוטף חלק מגושי המבנה ואף ממשיך אל תוך הבית, אל חלל המגורים המרכזי המאופיין בתקרה גבוהה ובקיר דומיננטי מחופה אבן ובו קמין. הבטון והאבן פוגשים קורות עץ גושני וריצוף דק בפאטיו הכניסה ובפרגולה האחורית, המאזנים אותם ותורמים לאווירה הרגועה שבני הבית זקוקים לה.
הדמיות
כניסה לוילה המאופיינת בסגנון הביזנטי