מטבחים
המטבח צריך להיות קודם כל יעיל ופונקציונלי ולעבוד כמכונה משומנת. זאת אנו משיגים בתכנון מדוקדק ומוקפד בשיתוף עם בני המשפחה שישתמשו במטבח.
 
לאחר שתנאי הכרחי זה מתקיים, צריך לזכור גם כי המטבח הוא לב הבית והמשפחה. גדול או קטן, כפרי או מודרני, פתוח או סגור – המטבח הוא אבן שואבת לכל בני הבית, ובנוסף לתפקידו הסטנדרטי הוא גם מקום מפגש והתכנסות.
 
מטבח מעץ אלון, כפרי ואלגנטי
המטבח רחב הידיים נבנה מן היסוד בבית שעבר שיפוץ. המראה הכפרי של חזיתות עץ אלון וכיור עם חזית גלויה מעודן על ידי משטח גרניט אלגנטי בגוון חום שוקולד כהה. האי הגדול במרכז המטבח מודגש בקרניז תלוי, מחולק לאזור עבודה ולאזור ישיבה, ומהווה מוקד להתכנסות המשפחה.
כניסה לוילה המאופיינת בסגנון הביזנטי
מטבח כפרי מעץ אלון, חמים ומשפחתי
המטבח שופץ בבית בן כ-20 שנה, עם רצון לשמר את הפשטות והחמימות המשפחתית של הבית, אך ליהנות מתכנון פונקציונלי ומחידושים בחמרי הגמר והפירזול המודרני. פינת האוכל המשפחתית מודגשת באהיל בסגנון "טיפני".
כניסה לוילה המאופיינת בסגנון הביזנטי
מטבח אמריקאי מסורתי
המטבח הממוקם בלב הבית פתוח לפינת האוכל ולחדר המשפחה ומשלב את הפונקציונליות והנוחות של התכנון האמריקאי עם המראה המסורתי האופייני. הצבע הלבן השולט מאפשר תחושת קלילות גם עם ריבוי ארונות עליונים. נגיעות עץ אלון מחברות את המטבח לפינת האוכל הסמוכה.
כניסה לוילה המאופיינת בסגנון הביזנטי
שיפוץ מטבח, בית במושב
הצבה של מטבח מודרני וחדיש בחלל קיים, עם רצפה ותקרה בני עשרות שנים, מחייבת זהירות יתר. המטבח צריך להראות חדש ורענן אך עדיין להשתלב ברוח הבית. בחירה בגווני שמנת עם דגשים אופקיים באפור משרה רוגע ושלווה ומחברת את המטבח החדש לגווני הרצפה הקיימת.
כניסה לוילה המאופיינת בסגנון הביזנטי
מטבח כפרי אלגנטי בבית חדש בגליל
הבית כולו משלב קוים כפריים ומודרניים, ובכך חינו. כך גם המטבח הגדול והפתוח הנהנה מחלל עם תקרה משופעת וקורות עץ. מבנה הארונות והחזיתות הוא אנגלי מסורתי בצביעה אטומה ומשטח עץ מסיבי מדגיש את האי במרכז. נגיעות מודרניות מאזנות ותורמות לאווירה קלילה ושמחה המשקפת את אופי המשפחה.
כניסה לוילה המאופיינת בסגנון הביזנטי