Kitchens
A kitchen should, first and foremost, be functional. With careful and meticulous planning with the family members who will be using the kitchen, we can achieve the efficiency of a well-oiled machine. 

However, let us not forget that the kitchen is also the heart of the home and the family. Large or small, rural or modern, open or closed, the kitchen is a focal point for all family members, serving as a place of gathering in addition to its standard function.

An oak kitchen, rural and elegant
המטבח רחב הידיים נבנה מן היסוד בבית שעבר שיפוץ. המראה הכפרי של חזיתות עץ אלון וכיור עם חזית גלויה מעודן על ידי משטח גרניט אלגנטי בגוון חום שוקולד כהה. האי הגדול במרכז המטבח מודגש בקרניז תלוי, מחולק לאזור עבודה ולאזור ישיבה, ומהווה מוקד להתכנסות המשפחה.
כניסה לוילה המאופיינת בסגנון הביזנטי
A rural oak kitchen, warm and family-oriented
המטבח שופץ בבית בן כ-20 שנה, עם רצון לשמר את הפשטות והחמימות המשפחתית של הבית, אך ליהנות מתכנון פונקציונלי ומחידושים בחמרי הגמר והפירזול המודרני. פינת האוכל המשפחתית מודגשת באהיל בסגנון "טיפני".
כניסה לוילה המאופיינת בסגנון הביזנטי
Traditional American Kitchen
המטבח הממוקם בלב הבית פתוח לפינת האוכל ולחדר המשפחה ומשלב את הפונקציונליות והנוחות של התכנון האמריקאי עם המראה המסורתי האופייני. הצבע הלבן השולט מאפשר תחושת קלילות גם עם ריבוי ארונות עליונים. נגיעות עץ אלון מחברות את המטבח לפינת האוכל הסמוכה.
כניסה לוילה המאופיינת בסגנון הביזנטי
Kitchen Remodeling in a house in a MOSHAV
הצבה של מטבח מודרני וחדיש בחלל קיים, עם רצפה ותקרה בני עשרות שנים, מחייבת זהירות יתר. המטבח צריך להראות חדש ורענן אך עדיין להשתלב ברוח הבית. בחירה בגווני שמנת עם דגשים אופקיים באפור משרה רוגע ושלווה ומחברת את המטבח החדש לגווני הרצפה הקיימת.
כניסה לוילה המאופיינת בסגנון הביזנטי
An Elegant Rural Kitchen in a New House in the Galilee
הבית כולו משלב קוים כפריים ומודרניים, ובכך חינו. כך גם המטבח הגדול והפתוח הנהנה מחלל עם תקרה משופעת וקורות עץ. מבנה הארונות והחזיתות הוא אנגלי מסורתי בצביעה אטומה ומשטח עץ מסיבי מדגיש את האי במרכז. נגיעות מודרניות מאזנות ותורמות לאווירה קלילה ושמחה המשקפת את אופי המשפחה.
כניסה לוילה המאופיינת בסגנון הביזנטי