תכנון בית פרטי

תמר אשר-אבנון אדריכלים הינו משרד ייחודי המתמחה בתכנונם של בתים פרטיים באופן מקיף ופרטני. אנו דוגלים בתכנון המשקף את הרצונות והצרכים האינדיבידואליים של הלקוח, ובמתן חוויית תכנון ובניה חיובית. עבורנו, תכנון בית פרטי מחייב תרגום חלומותיו, טעמו האישי, צרכיו ורצונותיו של הלקוח באמצעות תכנית ברורה ומפורטת, הניתנת ליישום בתקציב ובזמן מוגדרים.


תכנון בית פרטי העונה לרצונות וצרכי בעליו

ברור לנו שבניית בית פרטי היא הגשמת חלום בעל קווים, דימויים, צבעים, סגנון, אווירה ואופי אישיים. כפועל יוצא מכך, היעד המרכזי העומד לנגד ענינו בעת בניית בית פרטי הוא יצירת מבנה ארכיטקטוני המשקף את חלומותיו, רצונותיו וצרכיו של  הלקוח. לשם כך, כל תהליך תכנון בית פרטי מתחיל בפגישות פנים אל פנים בהן נקשיב ללקוח ונפרט ביחד את המאווים והשאיפות. לאחר מכן, על בסיס נתונים ורעיונות אלו נגדיר מטרות ויעדים קונקרטיים, ובהמשך נעבדם לכדי סקיצות אדריכליות שייבחנו על ידי הלקוח. זאת על מנת להגיע לתוכנית אדריכלית סופית ומפורטת בהתאם למסגרות תקציב וזמן, העונה באופן אופטימאלי על כל היבטיו של פרויקט הבניה. לאורך כל תהליך התכנון והבניה אנו שומרים על תקשורת רציפה ופתוחה עם הלקוח, ואנו זמינים למענה בכל בקשה ולכל צורך.
 
מרכיבי תכנון בית פרטי
משרדנו מספק תכנון שלם ומקיף המכיל את כל מערכותיו ומרכיביו של המבנה, פנימיים וחיצוניים כאחד, ומסתכם בפרוגרמה שלמה ומפורטת המוגשת לאישור הרשויות. זהו תכנון הלוקח בחשבון את כל היבטי הפרויקט, לרבות סגנון מועדף, צרכים פרקטיים, חומרי גלם ושיטות בניה מבוקשות, לוחות זמנים, הגדרות תקציב, וכן שיקולים חיצוניים כדוגמת תנאי אקלים רוחות השמיים ותוואי הקרקע. לאחר קבלת היתר הבניה נמשיך בפירוט מרכיבי התכנית, בין היתר - תשתיות ומערכות מתקדמות, פרטי פתחי הבית, הגג והמדרגות, וכל מרכיב נוסף הנדרש לתוכניות העבודה והתחלת הבניה.   

התקשרות ומידע נוסף
המעוניינים בהתקשרות עם משרדנו לקבלת מידע נוסף על השירותים הייחודיים שאנו מציעים  לצורך תכנון בית פרטי, מוזמנים ליצור קשר באמצעות האתר או להתקשר בטלפון 04-626-5201. נשמח לקבוע פגישת היכרות ראשונה חינם לקבלת מידע מורחב על השירותים שאנו מציעים וצורת העבודה שלנו. לאחר פגישת היכרות נוכל לתת הצעת מחיר לשירותים המבוקשים.