בחירה באדריכלי יוקרה

 
כאשר אנשים מחפשים משרד אדריכלי יוקרה, מה שהם מבקשים הוא משרד המסוגל לתכנן את בית היוקרה שלהם - בית פרטי ברמה הגבוהה ביותר של אסתטיקה, פונקציונאליות, חומרים ייחודיים, מערכות מתקדמות וגימור. האם אדריכלי יוקרה יוכלו לתת להם את אשר הם מבקשים? האם משרד יוקרתי וידוע יענה על צרכי לקוח שמחפש תכנון יוקרתי?
במשרד אדריכלים תמר אשר-אבנון מתמחים בתכנון ובהקמה של בתי יוקרה בהתאמה אישית ובשירות ייחודי שמעניק ללקוחותיו יחס אישי, פתוח, אמיתי וחם.
 
משרד בוטיק או משרד יוקרתי
 
לא פעם, לקוחות המעוניינים בבניה יוקרתית פונים לשם כך למשרד גדול ומפורסם. למעשה, הם אינם זוכים לחשיפה רבה לאדריכלי היוקרה שמובילים את המשרד. במיוחד כשמדובר בתכנון בית פרטי - הם מגלים שרוב העבודה מתנהלת מול האדריכלים הזוטרים של המשרד. לעומת זאת, אם הם יפנו למשרד "בוטיק" שמתמחה בבניית בתי יוקרה בגישה אישית ופרטנית תהייה להם חוויה שונה לגמרי. במשרד תמר אשר-אבנון בית היוקרה יתוכנן לכל פרטיו על ידי האדריכלים המובילים של המשרד, והלקוחות יזכו לתקשורת רצופה ואינטנסיבית איתם לכל אורך תהליך התכנון והבניה. אנחנו מקפידים לתת שרות אישי וחם לכל לקוח, ולשמש כתובת זמינה למתן תשובות וייעוץ בכל נושא ובכל בעיה שמתעוררת - בצורה פתוחה, ישירה, מקצועית ואמינה.
 
בתי יוקרה בהתאמה אישית
 
אם הגעתם לאדריכל יוקרה תמצאו בדרך כלל שבית היוקרה שלכם מתוכנן בהתאם להעדפות ולרעיונות של האדריכל עצמו: רעיונות שמדגישים את תפיסת עולמו ויכולתו היצירתית וישמשו עוד מונומנט למעמדו והצלחתו ללא התחשבות תכנונית מינימאלית בלקוח. במשרדנו  מאמינים כי הבית נועד לשרת בראש ובראשונה את לקוחותינו, ולא אותנו. לכן, כאשר תבחרו במשרדנו לתכנון ובניית בית היוקרה שלכם תוכלו להיות בטוחים כי הוא יתוכנן כפי שאתם חולמים ושואפים, ובהתאם לטעמכם האישי, לרצונות שלכם ולצרכים שלכם. 
 
בית יוקרתי
 
תכנון בית יוקרתי במשרדנו יבטיח קבלת בית איכותי ומתקדם בסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל היבטי התכנון והבנייה. כך למשל, התכנון יכלול שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לבידוד תרמי ובידוד אקוסטי, שילוב מושלם של מערכות בית חכם, ועיצוב פרטי גמר ייחודיים. התכנון הפרטני אצלנו מאפשר ירידה לדקויות בסגנון העיצוב של כל פרטי הבניה, החיפויים, הנגרות והגמר. משרדנו ערוך גם לספק שירותי ניהול ופיקוח בניה צמוד שיבטיחו שהביצוע יהיה איכותי ומדויק ויעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר להם מצפים לקוחותינו.
 
לתכנון בית יוקרה ומידע נוסף
 
המעוניינים בתכנון בית יוקרתי בסטנדרטים הגבוהים ביותר, עם ליווי צמוד ויחס אישי, מוזמנים ליצור קשר באמצעות האתר או בטלפון 04-626-5201. פנו אלינו לקביעת פגישת היכרות ולקבלת מידע נוסף על השירות הייחודי שלנו, ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.