תכנון וילה לכל פרטיה

 
משרד אדריכלים תמר אשר-אבנון מתמחה בתכנון וילות ובתים פרטיים, לרבות וילות ובתי יוקרה בסגנונות מגוונים. חלומותיו, טעמו האישי, רצונותיו וצרכיו של  כל לקוח מתורגמים לתוכנית אדריכלית מפורטת שניתן ליישמה בהתאם להגדרות תקציב ולוחות זמנים. אנחנו מתחייבים לספק ללקוחותינו מעטפת שירות מלאה ומקיפה שתאפשר להם לעבור את תהליכי התכנון והבניה בצורה חיובית, ומעשירה, אפילו במציאות הקיימת בענף זה בארץ.
 
תוכנית אדריכלית מפורטת ומדויקת
 
במשרדנו תזכו לקבל תכנית אדריכלית מקיפה ויסודית המתרגמת את החלומות, הרצונות והצרכים שלכם באופן מפורט ומדויק. התוכנית כוללת את כל מרכיבי הבית והבניה השונים, לרבות תכנון חזות חיצונית ופנימית, תכנון תשתיות, מפתחים, גגות, מדרגות וכל המערכות הבסיסיות והמתקדמות המשולבות בתכנון. התכנית האדריכלית מאזנת בין רצונות הלקוח, תנאי השטח, חוקי הבניה ומגבלות התקציב, ומתגבשת תוך כדי תקשורת רציפה עם הלקוח.
 
עיצוב פנים כחלק מתכנון אדריכלי
 
עיצוב פנים מהווה אצלנו חלק אינטגראלי ובלתי נפרד מהתכנון האדריכלי של הווילה, במטרה להעניק לכם סביבת מגורים פרקטית בסגנון ובאווירה המבוקשים. לשם כך, אנו נתכנן ביחד עמכם את מאפייני העיצוב השונים תוך ירידה לפרטים ודקויות בהתאם לצורך. במסגרת התכנון נציע את מיקום פריטי ריהוט, נבחר את גופי התאורה, נפתח רשימת גוונים ונקבע את חומרי הגימור - עבור כל חלל בווילה המתוכננת.  כל איזור, חדר ופינה ייעודית בבית יקבלו את הטיפול הזה כולל חדרי שינה, מטבח, חדר מגורים, פינת משפחה, חדרי רחצה, חדרי שירותים ועוד.
 
בנייה וניהול תקציב
 
על מנת לסייע ללקוחותינו להגשים את חלומם, ולעמוד במסגרות תקציב בהתאם ליכולות ולשיקולים כלכליים, אנו מציעים גם שירותי בנייה וניהול של תקציב הפרויקט. אנחנו מתחילים בהערכת עלויות ראשונית בשלבי תכנון הפרוגרמה וממשיכים לגבש את התקציב לקראת העלייה על הקרקע. התקציב המתוכנן כולל את כל מרכיבי עלויות הבניה, התכנון והניהול של הפרויקט, ואנו עוקבים אחרי כל שינוי וחריגה ודואגים להמליץ על דרכי פעולה להבטיח עמידה במסגרת שנקבעה.
 
פיקוח בנייה מקצועי
 
במשרדנו תוכלו גם לקבל שירותי ניהול ופיקוח בניה צמוד עבור כל תהליך הביצוע של הפרויקט. במשך השנים פיתחנו ידע רחב בטכנולוגיות הבנייה, במפרטי בנייה, בחומרים ובמערכות המכניות והחשמליות המקובלות בבנייה פרטית. יש לנו ידע מעמיק בכל היבטי הבניה, דבר המאפשר לנו לספק שירות מקצועי שיבטיח את בניית הבית באופן איכותי ומותאם לפרוגרמה, בצורה יעילה וחסכונית וללא חריגות בבניה או בתקציב.
 
שירותי תכנון וילה מקיפים ומלאים
 
המעוניינים בשירותי תכנון וילה איכותיים, מקיפים ומלאים, מוזמנים ליצור קשר באמצעות האתר או להתקשר בטלפון 04-626-5201. פנו אלינו לקביעת פגישת היכרות ולקבלת מידע מקצועי נוסף, ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.