אני מאמין
תכנון בית מגורים הינו תהליך עמוק וחוויה ייחודית עבור האדריכל והלקוח. אני מאמינה שהבית צריך להיות חמים ומזמין, לשדר שלווה ורוגע, ולהוות את המקלט לו כולנו זקוקים. הבית צריך להיות מקום שתמיד כיף לחזור אליו, כזה שמתגעגעים אליו גם כשנמצאים במקומות יפהפיים, רחוקים ואקזוטיים. 

הרעיון הזה עומד לנגד עינינו בתחילת כל תהליך תכנון של בית חדש או שיפוץ בית קיים. הגשמתו באה לידי ביטוי בכל הרמות: החל מפרוגרמה שמגדירה באופן מדויק את הפונקציות הדרושות למשפחה והקשרים הנכונים ביניהן, דרך תכנון מפורט המתרגם את הפרוגרמה לחללים, פתחים ומעברים  ועד לבחירת חומרי בניה ופירוט חומרי גמר, טקסטורות וגוונים, ש"ילבישו" את הבית ויקנו לו צביון ייחודי בהתאם למטרות התכנון ולאופי המשפחה.
 
גישתנו מנסה להימנע מאופנות חולפות ולהיזהר ממגמות רגעיות. אנחנו משתדלים להיצמד לעקרונות תכנוניים, לפתרונות הנדסיים ולחומרי בניה וגמר אשר הוכיחו עצמם ויש להם סיכוי טוב לעמוד במבחן הזמן: לא להשתפשף, להתבלות ולהימאס, אלא "להתבגר" בכבוד ובעדנה.
 
אנו מאמינים באדריכלות הניזונה מניסיון בן מאות שנים של תכנון ועיצוב, המשתמשת בשפה ויזואלית עשירה בפרטים ונשענת על עקרונות תכנון ואסתטיקה שעמדו במבחן הזמן, כמו פרופורציה, הרמוניה וסימטריה. אנו משתדלים להימנע מאדריכלות רזה וענייה בפרטים, הנשענת כביכול על תפיסה תכנונית מודרניסטית ומינימליסטית ושפה עיצובית של "קוים נקיים". לדעתנו, לעיתים קרובות מדי מגמה זו יוצרת בתים המשרים קור, ניכור והעדר הרגשה ביתית.