עיצוב בית קלאסי בעולם מודרני

 
עיצוב בית קלאסי מושג ע"י שימוש בעקרונות תכנון ואסתטיקה שעמדו במבחן השנים. במשרד אדריכלים תמר אשר-אבנון אנו מאמינים באדריכלות בהשראה קלאסית. אין הכוונה לחקות סגנון בנייה יווני עתיק או רומי, אלא להסתמך על עקרונות האדריכלות הקלאסית כמו סימטריה, הרמוניה ופרופורציה ולהחיל אותם על תכנון שמשתמש בטכנולוגיות בנייה מודרניות וחומרים חדישים.

יישום עקרונות הגישה הקלאסית
 
כמו בכל סגנון אדריכלי, העיצוב הקלאסי מורכב מקווים מנחים ברורים וממשיך בעיצוב אלמנטים רבים ומגוונים בתוך הבית שיוצרים במשותף את האווירה והסגנון המבוקשים. בניגוד לגישות תכנון מודרניסטיות ומינימליסטיות, עיצוב בית קלאסי מצטיין בעושר בפרטים מבלי לגרום לגודש מוגזם.
 
האדריכל שמתכנן בית בעיצוב קלאסי חייב לבחור במינון הנכון ובמגוון הפרטים המתאים כדי שהאווירה הכללית שתתקבל תהייה נעימה ושליווה. יצירת אווירה כזאת מהווה חלק חשוב מהחזון של הסגנון הקלאסי.
 
במשרדנו רכשנו ניסיון רב בהשגת עיצוב בסגנון קלאסי במגוון רב של פרויקטים כאשר תמיד עמדו לנגד עינינו צרכי הלקוח, הפונקציות הנחוצות והמחויבות לעמוד בתקציב שהוגדר מראש.
 
דוגמאות למאפיינים של עיצוב קלאסי

 
עיצוב בית קלאסי מצריך שימוש בקשת רחבה של חומרים ופריטים. תוך שמירה על סגנון והרמוניה נכונים, אנו מתאימים את האלמנטים העיצוביים לטעמם האישי של לקוחותינו ומתחשבים בהעדפותיהם, בצרכיהם הפרקטיים ובמגבלות התקציב.
בין המרכיבים שיתרמו להשגת עיצוב הבית יש לציין:  
  • גוונים - עיצוב בתים קלאסיים נוטה לרוב לצביעת הקירות בגוונים ניטראליים ושקטים, כמו בייז' או שמנת. בנוסף, נעשה שימוש רב בגווני עץ טבעיים, לצד נגיעות צבע חמות בגווני הריפוד, השטיחים הווילונות וכד'. שילוב גוונים של כחול כהה, ירוק יער ואדום עמוק מדגישים את ההרגשה של יציבות ובטחון.
  • תאורה – תאורה בעיצוב קלאסי עושה שימוש בגופי תאורה בעלי נוכחות מרשימה ועשירה בפרטים. הדבר יתבטא בתאורת תקרתית וכן במנורות קיר ומנורות שולחן. גוון האור עצמו יהיה לרוב רך ונעים.
  • עיטורים – מסגרות וספים לחלונות, פנלים מורכבים, קרניזים מעוצבים – הם רק חלק מהקישוטים המיוחדים שמעטרים בית בעיצוב קלאסי.
  • ריהוט - פריטי ריהוט קלאסיים יהיו לרוב איכותיים וכבדים, ועשויים מעץ מלא עם ריפוד משובח. הפריטים השונים ייבחרו בגוונים ודוגמאות שיתאימו לחלל והאווירה המבוקשת.
  • רמות גימור- עיצוב בית קלאסי מאופיין ברמות גימור גבוהות מאוד, תוך הקפדה על דיוק בכל הפרטים.
 
לשירותי תכנון ומידע נוסף
 
אם אתם חולמים על בית בעיצוב קלאסי, לנו יש את כל הידע והניסיון להגשים את חלומכם. הנכם מוזמנים ליצור קשר באמצעות האתר או בטלפון 04-626-5201. פנו אלינו לקביעת פגישת היכרות ולקבלת מידע מקצועי נוסף, ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.