תכנון אדריכלי לבית פרטי נעים ומזמין

 
אצלנו במשרד תמר אשר-אבנון הצלחת תכנון אדריכלי לבית פרטי חדש או משופץ טמונה ביכולת לספק סביבת מגורים חמה ומזמינה, המשדרת רוגע ושלווה, ומהווה מקום בטוח ונעים לשהות בו. כלומר, בית העונה להגדרתו במובן העמוק של המילה, בית שמתגעגעים ושמחים לחזור אליו גם כששוהים במקומות קסומים, רחוקים ואקזוטיים. הרעיונות והמשמעויות האלה עומדים לנגד עיננו לאורך תהליכי התכנון האדריכלי על כל פרטיהם ומרכיביהם השונים.
 
ביתנו הוא מבצרנו
 
בית פרטי הוא משאת נפשם של מרבית האנשים. כמיהה שנשענת על צורך בסיסי למקום יציב, בטוח ושליו משלנו. זהו הצורך שעומד לנגד עינינו ומהווה עבורנו אבן יסוד של אדריכלות לבית פרטי אשר נדרשת למלא אותו באופן שיתאים לאופי ולטעם של דיירי הבית, ולאורחות חייהם. גישה זו מתבטאת בתהליך עמוק וייחודי, הן עבורנו והן עבור הלקוחות, בו אנו לומדים להכיר את החלומות, הרצונות והצרכים הייחודים שלהם. את הדברים שלמדנו אנו משלבים עם נתוני השטח, הגדרות התקציב וחוקי הבניה, ומוציאים אותם לפועל באמצעות תכניות אדריכליות מקיפות התפורות במדויק עבורכם.
 
תכנון מקיף וכולל של בית פרטי
 
על מנת להעניק לכם מענה הולם, נעים ובטוח עבור ביתכם החדש או המחודש, אנו מספקים שירות אדריכלי כולל ומקיף. אנחנו לוקחים בחשבון את כל צרכי דיירי הבית, ודואגים להגשימם באופן ממשי עבור כל מרכיב פנימי או חיצוני, כולל תכנון פונקציונאלי, תכנון חזותו של הבניין, עיצוב פנים ותכנון תשתיות. התהליך מתחיל בפרישת רצונות ויכולות הלקוח, ממשיך בהגדרת מטרות ויעדים עד לקבלת תכנית מפורטת ומלאה העומדת בדרישות ועדת התכנון והבניה. זוהי תכנית אופטימלית שתבטיח התגשמות הבית בסגנון המועדף על הלקוח עם חומרי גלם מתאימים, רמות בידוד ואיטום גבוהות, ניצול מקסימאלי של תוואי השטח, וחלוקה מתאימה של החלל. יתרה מכך, אנו מיומנים בניהול ביצוע פרויקט הבניה ופיקוח בניה צמוד שיבטיח ביצוע איכותי בהתאם לתכניות האדריכליות.
 
תכנון מקצועי עד הפרטים הקטנים ביותר
 
היכולת לספק בית חם ומזמין טמונה לא רק בהבנה העקרונית של ציפיות הלקוח אלא גם בנכונות והיכולת לרדת לפרטים הקטנים ביותר. הגשמת היעד מתחילה בתכנון עקרוני וממשיכה בתכנון מפורט ביחד עם הלקוח, הנוגע בכל מרכיב ובכל פרט בכל חדר ובכל איזור בבית. בזכות הניסיון והידע המקצועי שרכשנו בכל היבטי הבניה השונים אנו דואגים להכין תכניות פרקטיות ויסודיות שמכסות את כל מגוון מערכות הבניה, החל מעקרונות הקונסטרוקציה, דרך תכנון תשתיות, שילוב מערכות תקשורת וחשמל מתקדמות ועד לתורת הצבע ובחירת ריהוט.
 
שירותי תכנון אדריכלי לבית פרטי
 
המעוניינים בהתקשרות עם משרדנו לקבלת מידע נוסף על השירותים הייחודיים שאנו מציעים לצורך תכנון אדריכלי לבית פרטי, מוזמנים ליצור קשר באמצעות האתר או להתקשר בטלפון 04-626-5201. פנו אלינו לקביעת פגישת היכרות ולקבלת מידע מקצועי נוסף, ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.