תכנון בתים פרטיים מאלף ועד תו

 
משרד אדריכלים תמר אשר-אבנון הוקם במטרה להתמקד בתכנון בתים פרטיים. זהו תחום ההתמחות העיקרי שלנו והתשוקה שלנו. במשך הזמן רכשנו מיומנות גבוהה בכל הנושאים שקשורים בתכנון בתים פרטיים ואנחנו יכולים לתת תשובות ופתרונות מקצועיים ללקוח בכל נושא, ללא צורך להיעזר ביועצים נוספים.

תכנון בית פרטי בהתאם לרצון הלקוח
 
לכל אדם יש חזון ייחודי משלו לבית חלומותיו. לנו יש את הכלים והניסיון הדרושים על מנת להכיל את החלומות, הרצונות, הצרכים והתקציב ולתרגמם לכדי פרוגרמה אדריכלית. אנחנו יודעים לסייע גם למי שחלומו אודות ביתו החדש כללי ומעורפל. אנו נעזור לו להבהיר את רצונותיו ולפרקם לפרטיהם השונים. גם למי שחזונו מורכב ממספר רב של פרטים שונים ומשונים, אנו יודעים לכוון ולארגן את הרעיונות להגדרה מסודרת והגיונית. השאיפות והחלומות מהווים במקרים רבים מחשבות מופשטות, אשר דורשות עיבוד מקצועי על מנת להפכם לתכנית ריאלית. המפגשים עם הלקוח יובילו לגיבוש הרעיונות לכדי תכנית אדריכלית שתשקף את השאיפות והצרכים בצורה אופטימלית.
 
הפיכת הרצונות לתוכנית ביצוע
 
הפרוגרמה של פרויקט התכנון שתתקבל משלבת את רצונות הלקוח וצרכיו, את נתוני השטח ותנאי מזג האוויר, את מגבלות התקציב ואת חוקי התכנון והבניה במקום. הפרוגרמה מהווה את הבסיס להכנת בקשה להיתר הבנייה, אבל עבודת התכנון איננה מסתיימת שם. בשלבים הבאים של תכנון בתים פרטיים אנו עוברים לתכנון פרטני ומדויק יותר של כל אלמנט בפרויקט. בשלבים אלה אנו מכינים תכניות עבודה ומשלבים בתכנון את כל המערכות ואת עיצוב הפנים.
 
מצויים באמתחתנו הבנה מקצועית מעמיקה, ידע עדכני וניסיון רב בכל הנושאים הקשורים לתכנון בתים פרטיים כגון טכנולוגיות בניה, עקרונות קונסטרוקציה, מערכות חשמל, אינסטלציה, מיזוג אוויר, מערכות אודיו-וידיאו, בית חכם, בידוד תרמי ואקוסטי, מיגון, ועוד תחומים רבים שמשולבים בפרויקט.
 
עיצוב הפנים הינו חלק אינטגרלי מתהליך התכנון המפורט ובאמצעותו נוצרים הסגנון והאווירה של הבית כפי שבאו לידי ביטוי בהעדפות הלקוח. תכנון מפורט של הריהוט והתאורה ובחירת החומרים והגוונים משתלבים בתכניות העבודה המפורטות.
 
להתקשרות ומידע נוסף
 
המעוניינים בהתקשרות עם משרדנו לקבלת מידע נוסף על השירותים הייחודיים שאנו מציעים לצורך תכנון בתים פרטיים, מוזמנים ליצור קשר באמצעות האתר או להתקשר בטלפון 04-626-5201. פנו אלינו לקביעת פגישת היכרות ולקבלת מידע מקצועי נוסף, ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.