תכנון ועיצוב פנים

 
עיצוב פנים הינו חלק בלתי נפרד מהתכנון האדריכלי. עבודה נכונה של תכנון אדריכלי איננה נפסקת עם תכנון הקירות, החללים והחזיתות. הסגנון והאווירה הנוצרים ע"י תכנון מפורט של הריהוט והתאורה ובחירת החומרים והגוונים – הם מהות התכנון האדריכלי לא פחות מתכנון הצורה החיצונית וחלוקת החללים בבית. במשרדנו תכנון ועיצוב פנים מובנים בתהליך של התכנון האדריכלי.
 
שירותי עיצוב פנים

 
בכל פרויקט של תכנון אדריכלי במשרד תמר אשר-אבנון אנו לומדים ומעבדים עם הלקוח את הפונקציות הדרושות בכל חדר, חלל או איזור בבית. כבר בתכנון הראשוני נלקחים בחשבון פרטים פונקציונליים ועיצוביים. בהמשך התכנון המפורט מתגבש הסגנון שמתאים לבית וללקוח. במסגרת זו כל פרטי הבנייה והגמר שיגדירו את האווירה והמראה הרצויים מוטמעים בתכניות העבודה. עיצוב פנים ו"הלבשה" של הבית מתחילים בקביעת צורות ועיטורים, ממשיכים בהגדרת ריצוף וחיפוי ועוד מגוון רחב של פרטים ויכולים להגיע עד לכדי בחירת ריהוט, וילונות ושטיחים.
 
תכנון פרטני
 
במסגרת התכנון האדריכלי שירותי משרדנו כוללים תכנון מפורט של כל פריטי הגמר והאלמנטים שקובעים את העיצוב והסגנון המבוקשים, הכוללים בין היתר:
  • נגרות קבועה - תכנון מטבח, חדרי שירותים, חדרי רחצה, חדרי ארונות, ספריות וארונות קיר.
  • חלונות ודלתות – בחירה תכנון ופירוט של דלתות פנים, דלתות חוץ וחלונות, מתוך מבחר עדכני של הטכנולוגיות והמוצרים הקיימים תוך התאמה לסגנון המבוקש ולהגדרות התקציב.
  • ריצופים וחיפויים – תכנון סיוע והכוונה בבחירה של ריצוף וחיפוי לחללים פנימיים וחיצוניים כאחד.
  • תאורה – תכנון כולל של מערכת התאורה וכן הגדרה, פירוט וסיוע בבחירה של גופי תאורת פנים ותאורת חוץ.
  • רשימת צבעים וגוונים – הגדרה עבור כל מרכיבי ופריטי הבית לרבות גווני קירות פנים וחוץ, ריצוף, חיפויים וכו'.
 
להזמנת שירותים ומידע נוסף
 
המעוניינים בהתקשרות עם משרדנו לקבלת מידע נוסף על תכנון ועיצוב פנים המשולבים בתכנון אדריכלי מלא, מוזמנים ליצור קשר באמצעות האתר או להתקשר בטלפון 04-626-5201. פנו אלינו לקביעת פגישת היכרות ולקבלת מידע מקצועי נוסף, ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.