משרד אדריכלים בשרון – קרוב לבית


אם אתם מתכננים לבנות בית באזור השרון כדאי לכם לבחור בשירותי משרד אדריכלים בשרון, שכן הקרבה אליו תייעל את תהליך הפרויקט, הן בשלב התכנון והן בשלב הבניה. משרד אדריכלים תמר אשר-אבנון הממוקם בקיסריה נמנה על המובילים באזור השרון, ומספק ללקוחותיו סל שירותים ייחודי ומגוון עבור פרויקטים של בניה פרטית.
 
חשיבות קרבת הלקוח אל משרד האדריכלים
 
חשוב לדעת כי קרבת האדריכל לאתר הבניה או למקום מגוריכם בעת תהליך התכנון איננה הכרחית, אולם עובדת היותנו קרובים אליכם נותנת לכם יתרון משמעותי לאורך שלבי הפרויקט. הקרבה מאפשרת אינטראקציה אישית לעיתים תכופות יותר וניהול פגישות רבות פנים אל פנים במשרדנו. הפגישות נדרשות במיוחד בשלבי גיבוש הקונספט, והגדרת הפרוגרמה אולם הזמינות והקרבה מהוות יתרון לאורך כל תהליך התכנון האדריכלי. בנוסף לכך, בזכות הקרבה לאתר הבניה תוכלו גם ליהנות משירותי ניהול הפרויקט ופיקוח בניה צמוד שאנחנו יכולים להציע ללקוחות שבונים את ביתם במרחק סביר ממשרדנו.
 
פגישות עם הלקוח בשלב תכנון אדריכלי
 
אינטראקציה אישית בין משרד האדריכלים והלקוח מתחילה בפגישת היכרות וממשיכה אחרי ההתקשרות בפגישות ראשוניות שבמהלכן נכיר, נבין ונגדיר ביחד את חלומכם, רצונותיכם, הצרכים שלכם והתקציב שברצונכם להשקיע בפרויקט. בהתאם לנתונים אלה נתחיל בתכנון אבל ניפגש עוד פעמים רבות עד שנגיע לגיבוש פרוגרמה תכנונית לבית על פרטיה השונים. גם בשלב הכנת תכניות העבודה שבהמשך תהליך התכנון נקיים תקשורת רציפה ופגישות איתכם כדי להגיע לתכנון פרטני של הבית על כל המתקנים והמערכות שבו.
 
מכל אלה משתמע שאם אתם שוהים או עוברים לעיתים תכופות באזור השרון, עדיף שתבחרו במשרד אדריכלים בשרון גם אם הבניה עצמה מתרחשת במקום אחר.
 
שירותי ניהול פרויקט ופיקוח בניה צמוד
 
לבית הנבנה באזור השרון נוכל להציע גם שירותי ניהול הפרויקט ופיקוח בניה צמוד. פעילות זו מחייבת אותנו להגיע לאתר בכל שלבי הבניה במטרה לוודא שהעבודות מבוצעות בהתאם לתוכניות האדריכליות שלנו, בהתאם למפרטים, שיטות העבודה ועמידה בלוחות הזמנים שנקבעו. פיקוח בניה צמוד על ידי משרדנו מאפשר לקבלנים ולאנשי מקצוע לקבל מענה מיידי לשאלות ולצרכים שמתעוררים בזמן הבניה, לפתור בשטח בעיות שיש להם השלכה על התכנון ולמנוע בעוד מועד סטיות ותקלות בזמן הביצוע.  
 
להתקשרות ומידע נוסף
 
לקבלת שירותי משרד אדריכלים בשרון הנכם מוזמנים ליצור קשר עם משרדנו, תמר אשר-אבנון, אדריכלים, באמצעות פניה באתר או בטלפון 04-626-5201. פנו אלינו לקביעת פגישת היכרות ולקבלת מידע מקצועי נוסף, ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.